חשיבות הלוחות בבתי עסק ובמוסדות לימוד

אמנם נהוג לחשוב כי לוחות כתיבה הם נחלתם הבלעדית של מוסדות לימוד, בתי עסק ומשרדים רבים עושים שימוש בלוחות כתיבה אשר להם שימושים ויתרונות רבים, התורמים לסביבת עבודה יעילה ונוחה יותר.

ניתן להשיג כיום לוחות כתיבה באיכויות וגדלים שונים. במידה והלוחות משמשים להדרכות והרצאות יש להקפיד על איכות החומר ממנו הם עשויים כדי שקהל המשתתפים יוכל לקרוא בבירור את הכתוב (ללא החזרת קרני אור מהמשטח לדוגמא) והלוח יהיה חסין בפני פגמים פיזיים כגון שריטות וכתמי רטיבות. איכותו של הלוח מתבטאת גם ביכולת מחיקת הכתוב בקלות כך שניתן יהיה להשתמש בלוח במשך שנים ארוכות.

מהם סוגי לוחות הכתיבה העיקריים הנפוצים כיום בבתי עסק ובמוסדות לימוד?

  • לוח מחיק קטן – משמש ככלי להעברת הדרכות פרטניות, לוח כתיבה ליחיד עליו ניתן להשתמש בטוש מחיק ובגיר, לוח מודעות משרדי וכלוח להדבקת פתקים. הלוח עשוי מפלדת אמאייל של חברת פוליויז'ן ומונע החזרת קרני אור, שריטות וחיכוכים בעת הכתיבה.
  • לוח מחיק גדול  - משמש חדרי הרצאות בכיתות וחדרי הדרכות במשרדים בהם נוכחים משתתפים רבים. לוח מחיק גדול עשוי גם הוא מפלדת אמאייל וחסין מפני שריטות, חיידקים ואש. ניתן למחוק את הכתוב בקלות ואיכות הראיה הינה מקסימלית עקב ניגוד הצבעים הגבוה המתאפשר בלוחות מחיקים העשויים פלדת אמאייל.
  • לוח גיר מגנטילוחות גיר ירוקים או שחורים הפכו בשנים האחרונות לפריט עיצוב מבוקש, בעיקר במקומות בילוי קולינריים. ניתן לכתוב על לוח גיר למסעדות את המנות שאינן כלולות בתפריט או את התפריט בשלמותו ולהתקינו על משטחי מתכת. לוח מגנטי גדול הינו בעל מרקם "קליפת התפוז" המונע החזרת קרני אור מהמשטח, בעל עמידות גבוהה לשריטות, עמיד בפני אש וכימיקלים וכן בפני כתמים.
  • לוח פליפ צ'ארט – לוח מגנטי זה מאפשר הצמדת דפים ובלוקי נייר עליו והינו כלי עזר מעולה עבור הרצאות והדגמות. בלוח פליפ צ'ארט מותקנות רגלי מתכת מתכווננות והלוח עצמו נשלף וניתן להתאימו לגובה הכותב.

חברת כדורי אמצעי הדרכה בע"מ הינה אחת מהמשווקות המובילות בישראל ללוחות כתיבה ולאמצעי עזר לימודיים. בכדורי אמצעי הדרכה בע"מ תיהנו ממגוון רחב של לוחות הכתיבה העשויים מהחומרים האיכותיים ביותר ועקב כך מגיעים עם אחריות לכל החיים למשטח האמאייל ומבטיחים נוחות ראייה מקסימלית. משטחי הכתיבה כולם מיוצרים בבלגיה ובעלי קו עיצובי אלגנטי הממשיך את אופיים של בתי עסק ומוסדות לימוד מודרניים וחדשניים.