לוחות כתיבה ביתיים

לוח כתיבה ולוח מודעות הינם פריטים עיצוביים בעלי תועלות רבות אותם ניתן לשלב בחדרים השונים של הבית ולהפוך אותם לכלי עזר לימודיים או לשלבם כחלק מסביבת העבודה הביתית.

הלוחות הביתיים שניתן להשיג כיום עשויים מחומרים איכותיים דוגמת פלדת אימאייל ופרופיל אלומיניום המצופה באנודייז טבעי. ניתן בנוסף להשיג אביזרים נלווים המשתלבים בקו העיצובי של הלוח ותורמים לחוויית הלימוד והעבודה.

לוחות הכתיבה השונים מיועדים לבני כל הגילאים ולצרכים שונים, החל מהעברת שיעורים פרטיים, דרך שימוש בלוח ככן ציור וכלוח מודעות ביתי וכלה בשימוש עבור הכנת שרטוטים ותכניות אדריכליות

מהם הלוחות הביתיים הפופולאריים ביותר?

  • לוח שעם לפי מידה – לוח שעם יכול לשמש לא רק כלוח מודעות יעיל אלא כאביזר עיצובי התורם לאופיו של החדר בו הוא נמצא. ניתן למצוא מגוון רחב של לוחות שעם בגדלים שונים ולעצב אותם כראות עיניכם. מסגרת העץ של הלוח ניתנת לצביעה ולהדבקת מדבקות בגדלים שונים. לוח שעם לפי מידה ובעיצוב ייחודי יכול לשמש גם כמתנה אישית.
  • לוח מגנטי מחיק – לוח זה הינו פתרון נוח ויעיל להתקנה בחדרי ילדים וכן במטבח הבית כלוח מודעות עבור דיירי הבית (כתיבת משימות ביתיות, מסרים שונים ואפילו מקום אחסון עבור המגנטים השונים שאינם מוצאים את מקומם על המקרר). לוח כתיבה מחיק עשוי מפלדת אימאייל החסינה בפני שריטות, חיידקים ואש, מאפשרת שימוש בכלי כתיבה שונים על גבי המשטח וכן נוחות ראייה אופטימאלית מכיוון שהיא מונעת את החזרת קרני האור מהמשטח.
  • פליפ צ'ארט – לוח זה הינו אביזר ביתי מעולה המיועד לשימושים שונים ומיועד עבור בני כל הגילאים. ייחודו של לוח פליפ צ'ארט הוא שניתן להצמיד עליו דפים ומותקנות בו רגלי מתכת מתכווננות. לוח זה משמש כבר שנים רבות אדריכלים ומעצבים המשתמשים בו לשרטוטים ותכניות עבודה והוא יכול לשמש גם ככלי עזר להעברת שיעורים פרטיים, לשיעורי נגינה (שכן ניתן לתלות עליו דפי תווים) ולשיעורי ציור ואמנות.
  • ג׳מבורד. אשר נקנתה ע"י גוגל מציגה הינו פיתוח חדשני פורץ דרח.. ׳לוח מחיק׳, מחובר ושיתופי עבור ארגונים ב-6,600 דולר פלוס מעמ

אם ברצונכם להעשיר את הסביבה הביתית ולהפוך אותה לנוחה ויעילה יותר, לוח כתיבה ולוח מודעות הינם פריט עזר חיוני היכול לשמש אתכם עבור צרכים שונים. בחברת כדורי אמצעי הדרכה בע"מ תוכלו למצוא מגוון רחב של לוחות כתיבה מגנטיים מחיקים, לוחות גיר ולוחות שעם לפי מידה, כולם מיוצרים בבלגיה ועשויים מהחומרים האיכותיים ביותר המבטיחים לכם אחריות לכל החיים. הלוחות עמידים בפני שריטות ופגעים פיזיים המבטיחים הנאה מהמוצר ומסביבת העבודה והלימודים במשך שנים ארוכות.