לוחות מחיקים במוסדות הלימוד

מי שלמד באחד ממוסדות החינוך בישראל לפני שנות ה-2000, זוכר בוודאי את אותו לוח גיר ירוק אשר עליו התנוססו אלפי שכבות של גיר לבן וצבעוני, שריטות וסדקים כתוצאה משנים ארוכות של כתיבה. ואיך אפשר לשכוח (מבלי להצטמרר) את אותם הרגעים בהם נשבר הגיר במהלך הכתיבה על הלוח ועשרות זוגות ידיים המסוככות על האוזניים שנאלצו לשמוע את אותו צליל חריקה נורא?

לשמחתם של התלמידים באשר הם, את הלוחות הירוקים החליפו לוחות מחיקים גדולים ולהן מספר יתרונות משמעותיים המשפרים את חוויית הלמידה ותורמים לאיכותה:

  • חוויה שקטה יותר – הכתיבה על לוחות מחיקים באמצעות טוש מיוחד נעשית בצורה שקטה, ללא החשש הקבוע מפני חריקת הגיר הנשבר, וכך מונעת הסחות דעת מיותרות של התלמידים.
  • חוויה נקייה יותר – נסו להיזכר כמה קשה היה לנקות את שאריות הגיר מלוח גיר ירוק ללא מחק מתאים. שאריות הגיר שהצטברו גרמו לכך שכל כתיבה על הלוח הייתה מלווה באבק גיר ושאריות צבע תמידיים. לוחות מחיקים ניתן למחוק בקלות באמצעות כל ספוג ונייר הודות לטושים המחיקים בהם נעשה שימוש.
  • אסתטיות ובהירות – כתב על לוח כתיבה מחיק הינו קריא יותר עבור התלמידים עקב צבעו הלבן של הלוח. כך התלמידים אינם צריכים להתאמץ יתר על המידה כדי לקרוא את הכתוב והמורים אינם צריכים להתעכב כדי להסביר את אשר כתבו.

בשוק קיימים כיום מספר סוגים של לוחות מחיקים, חלקם עשויים מפורמייקה, מפח צבוע או מדבקת ויניל עליה ניתן לכתוב. עם זאת, הסוג המומלץ ביותר שיוכל לשמש את מוסד הלימוד במשך שנים רבות הוא לוח כתיבה מחיק העשוי פלדת אמאייל.

יתרונותיה של פלדת אמאייל הינם רבים – היא בעלת עמידות גבוהה לשריטות ולחלחול צבע כך שהלוח נשמר נקי לאורך זמן. ניתן בנוסף להשתמש בטושים מסוגים שונים ולנקותם בעזרת מטלית לחה או מגבון. פלדת האמאייל אינה דליקה ויכולת ההקרנה שלה גבוהה כך שהיא מאפשרת ראות טובה יותר מכל לוח אחר.

בחברת כדורי אמצעי הדרכה בע"מ תוכלו למצוא שלל לוחות מחיקים מפלדת אמאייל בגדלים שונים, המגיעים עם אחריות לכל החיים ועם תו תקן אירופאי וישראלי. הלוחות האיכותיים מבטיחים חווית למידה טובה ויעילה יותר וביטחון מלא במוצר הנשמר למשך שנים ארוכות. חברת כדורי אמצעי הדרכה בע"מ הינה אחת החברות המובילות בארץ לשיווק לוחות ועמדות מרצים התורמים לסביבת למידה איכותית ומקצועית ללא פשרות.