לוח גיר – המסע מהכיתה אל הקולינריה

לוח גיר ירוק וגדול מזכיר לרובינו את הילדות בכיתת בית-הספר, את נקישות הגיר על הלוח בזמן הכתיבה ואת החיפוש הנואש אחר מחק מתאים שיסיר את שאריות הגיר מהלוח.

כעת כל כיתת בית ספר כמעט מכילה לוח מחיק גדול, אך אין צורך לדאוג ללוחות גיר – הם עושים כעת קאמבק מפואר ודווקא בבתי העסק הקולינריים הפופולאריים ביותר ברחבי הארץ ובעולם.

עד לפני כמה שנים, לוח גיר למסעדות היה מוכר לנו בעיקר משיטוטים בערים אירופאיות, כאשר הלוח קידם את פנינו כאשר עברנו ליד פאב, מסעדה או בית קפה מקומיים. הלוח ועליו מבצעים בגיר צבעוני ולעיתים כיתובים משעשעים, הוא דרך נפלאה למשוך את תשומת לב הלקוחות – ניתן לכתוב עליו מסרים שיווקיים אך גם לצייר עליו את תמונות המנות והתפריט ומקומות רבים אף כותבים עליו מסר שונה מדי יום כדי להעניק לעוברים ושבים ברחוב חוויה משעשעת.

בשנים האחרונות, החלו מקומות בילוי קולינריים רבים להשתמש בלוחות גיר כדי להעניק ערך מוסף ללקוחותיהם – בין אם זה התפריט שנכתב עליו, ציורים של המנות או ברכה מבעלי המקום.

 

מהם יתרונותיהם הבולטים של לוחות גיר בבתי עסק מסוג זה?

  • מראה רטרו נוסטלגי התורם לעיצוב המקום ולחוויה הויזואלית ממנה נהנה הלקוח
  • אפשרות להציג בפני הלקוחות תפריט זמין בכל זמן שהותם במקום
  • אפשרות להציג מנות חדשות שלא מוצגות בתפריט הכתוב של המקום
  • כלי שיווקי – ניתן לשים את לוגו המקום על לוח גיר למסעדות או לברים ולהציבו מחוץ למקום. כך הוא מושך תשומת לב רבה יותר והקהל נחשף לתפריט המקום ולמבצעים שלו.
  • כל מה שצריך כדי למשוך תשומת לב חיובית לבית העסק באמצעות לוח גיר ירוק הם יצירתיות, גיר (אפילו לא צבעוני) ומחק.  
  • לוחות גיר הינם חסינים לפגעי מזג אוויר ולתנאי אקלים קיצוניים ומוגנים באמצעות ציפוי ניילון, המספק להם הגנה משריטות ופגיעות.

חברת כדורי אמצעי הדרכה בע"מ הינה יצרנית ומשווקת לוחות ואמצעי כתיבה לימודיים מהמובילות בארץ. כאן תוכלו למצוא לוחות כתיבה מחומרים ובגדלים שונים וביניהם לוחות גיר למסעדות ולבתי עסק אחרים, אותם ניתן להתאים ולעצב בהתאם לצרכיכם האישיים. ניתן להשיג במקום לוח גיר ירוק או שחור וכן להטמיע עליו את לוגו בית העסק שלכם, כך לייעל ולמקסם את תשומת הלב החיובית ולהעניק חוויה ויזואלית עשירה יותר עבור קהל לקוחותיכם.